Реттегіш құралдардың реттеушілік әсеріне талдау жүргізу нәтижелері бойынша талдамалық нысан

Жобаны әзірлеуші: «Ақсу қаласының тұрғын үй-коммнуалдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» ММ

 

1- ҚАДАМ: Проблеманы және реттеу мақсаттарын анықтау
1 Анықтау проблемалары мен себептері өмір сүру мәселелері (текст, еркін нысанда 3 сөйлемнен аспайтын, қажет мақсатты тобына және себеп-салдарлық байланысты Мәселе: Ақсу қалалық мәслихатының  2017 жылғы 3 қарашадағы № 142/17 шешімімен бекетілген Ақсу қаласы бойынша  коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу нормалары «Жайлы үйлер» 1-тармағы бойынша есеп айырысу бірліктерінің асып кетуі.

Мақсатты топ: қала тұрғындарыСебеп-салдар байланысы: сонымен, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 9 қаңтардағы Экологиялық кодексінің 20- бабына сәйкес жергілікті атқарушы органдар әзірлейді және жергілікті өкілді органдарға коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу нормалары бекітуге ұсынады.

2017 жылға дейін Ақсу қаласында коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу нормалары бекітілген жоқ, алайда соңғы нұсқасын нормаларын ҚТҚ болған кейбір қате есептеулер қатысты нормаларды бір текше метр бір тұрғынға Жайлы үйлерде. Нормасы 1,95 кейін мұқият есеп айырысу өзгерді 1,6. Есептеулер жүргізілді Типтік ережелеріне сәйкес есептің пайда болу және жинақталу нормаларын, коммуналдық қалдықтарды Бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы энергетика Министрінің 25.11.2014 жылғы № 145 бұйрығы.

2 Қандай деректер (цифрлық өлшемде) мәселенің болу фактісін анықтайтын және оның ауқымын көрсететін 1,95 м3 норма кезінде тариф жинау, әкету және көму қатты тұрмыстық қалдықтарды тұрғындары үшін жайлы секторының құрады 216,16 теңге, ҚҚС-сыз.

Өзгерту нормалар 1,6 м3 тарифтің төмендеуіне әкеледі.

3 Мақсаты қандай енгізілетін реттеу Бекітуге пайда болу және жинақталу нормаларын, коммуналдық қалдықтарды Ақсу қаласында жеке және заңды тұлғаларға, барлық меншік нысанындағы.
2-ҚАДАМ: Баламалар

1Анықтау жоспарланған қарау үшін балама (нұсқаларын көрсетіңіз, олар қазірдің өзінде бар және сол балама көзқарастар, Сіз қарастыратын және анализируете қажет кем дегенде 3 балама көзқарас, мүмкін құрамдастырылған. Анықтау үшін балама пайдаланыңыз тізімі ықтимал нұсқаларын төменде ұсынылған.

1. Қолданыстағы реттеу (ағымдағы жағдай, яғни өзгермеуі реттеу)

2. Ақпараттық кампания.

3. Өзгерту салықтар, субсидиялар, мемлекеттік сатып алулар, квоталар саудасы, басқа да нарықтық тетіктер.

4. Жауапкершілігін міндетті сақтандыру.

5. Міндетті таңбалау.

6. Міндетті есеп беру.

7. Декларациялау, хабарлама.

8. Қызметінің қағидалары және олардың орындалуын тексеру (рұқсат беру құжаттарын).

9. Рұқсат беру құралдары.

10. Тыйым салулар.

11. Кіріспе саласын мемлекеттік бақылау және қадағалау

12. Кіріспе міндетті өзін-өзі реттеу (бұдан әрі-ӨРҰ) (таңдау кезінде осы балама нысанын толтыру қажет 1а)

13. Өзгеше (таңдау әзірлеуші аналитикалық формалары

 2

 

Сипаттамасы жоспарланған балама (сипатталады барлық таңдалған балама көрсете отырып, еркін нысанда реттегіш құралдарды (жоғарыдағы тізім бойынша)  Балама 1

2017жылға дейін қайтару ережелері  (болмауы бекітілген нормалары  коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында)

Балама 2
Бекіту нормалары  коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында норма бойынша 1,95
Балама 3

Бекіту нормалары  коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында норма бойынша 1,6

3-ҚАДАМ: Баламалардың әсерін айқындау
3.1. Экономикалық жүйеге әсер ету

Саусақты еркін нысандағы сипаттамасы пайдалар мен шығындардың әрбір балама оның әсері экономикалық жүйеге ескере отырып, тұтастай осындай элементтерден экономикалық жүйе ретінде:

1. Әсер ету, еркін тауар, қызмет, капитал және жұмыс күшін, сондай-ақ халықаралық сауда және халықаралық инвестициялық ағындар.

2. Жалпы салдары экономикалық өсу.

3. Әсері жұмыспен қамту, жұмыс орындары.

4. Жанама әсері экономика саласының және басқа

Қажет салдарын болжау болжамды реттеу еркін нысанда

Пайда Шығасылар
Балама 1

Қайтару ережелері 2017 жылға дейін

_ жоқ Рентабельділігі емес, мамандандырылған кәсіпорындарға қоқысты шығару бойынша, өз уақытында ҚТҚ шығару, кездейсоқ қоқыстарды түзуге нашарлауы, санитарлық және экологиялық жағдай.
Балама 2

Бекіту нормалары “коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында норма бойынша 1,95

_ Нормалары ” коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында есептеледі норма бойынша 1,95 бір тұрғынға жайластырылған үй-жайлардың Төлем шығару және көму қатты тұрмыстық қалдықтарды тұрғындар арасында және барлық меншік түріндегі кәсіпорындардың артады (байланысты бекітілген тариф _
Балама 3

Бекіту нормалары ” коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында норма бойынша 1,6

_ Нормалары ” коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында есептеледі норма бойынша 1,6 бір тұрғынға жайластырылған үй-жайлардың _ Төлем шығару және көму қатты тұрмыстық қалдықтарды тұрғындар арасында және барлық меншік түріндегі кәсіпорындардың азаяды (байланысты бекітілген тариф)
3.2. Бизнеске әсер ету

Саусақты еркін нысандағы сипаттамасы пайдалар мен шығындардың әрбір балама кезінде оның әсер ету бизнес міндетті түрде ескере отырып,:

1. Әсер ету өнімділігі мен кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін, оның ішінде инновациялар және дамыту (өзін-өзі реттеуді енгізу кезінде бағалау қажет ықтимал күрделілігі кіру бизнес).

2. Әсер ету табыстылығы және тұрақтылығы.

3. Шығасылардың салыстырмалы әсер етуі көлеміне байланысты кәсіпорынның (шығасылардың салыстырмалы әсер етуі үшін шағын кәсіпорындарға қарағанда ірі).

4. Другое.

Отдельно монетизируйте и посчитайте издержки для бизнеса согласно с формой 1б

Пайда Шығасылар
Балама 1

Қайтару ережелері 2017 жылға дейін

_жоқ _жоқ
1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар _ _
 2-балама

Бекіту нормалары ” коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында норма бойынша 1,95

Көп табыс, басқарушы компанияның (Ұйымның айналысатын шығаруға және көмуге ҚТҚ Ақсу қаласы). жоқ_
Шығындар бизнес үшін нысан бойынша 1б _ _
 3-балама

Бекіту нормалары ” коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Ақсу қаласында норма бойынша 1,6

Кіріс басқарушы компанияның (Ұйымның айналысатын шығаруға және көмуге ҚТҚ Ақсу қаласы). _жоқ
1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар _ _
3.3 Мемлекеттік билік органдарына және жалпы қоғамға әсер ету

Саусақты еркін нысандағы сипаттамасы пайдалар мен шығындардың әрбір балама кезінде оның әсер ету мемлекеттік билік органдары мен қоғам тұтастай алғанда, міндетті түрде ескере отырып,:

1. Денсаулығына әсері мен қауіпсіздігін (оның ішінде экономикалық).

2. Әсер ету қылмыс қоса алғанда экономикалық.

3. Ықтимал сыбайлас жемқорлық тәуекелдері.

4. Экологияға әсерді.

5. Өзгерту тұтыну таңдау.

6. Бөлшек саудадағы бағаларының өзгерістері.

7. Әсер тұтынушылардың хабардар болуын және оларды қорғауға.

8. Басқа.

Жеке монетизируйте және санаңыз шығындар әкімшілік реттеу сәйкес нысаны 1в

Пайда Шығасылар
Балама 1 жоқ 20-бап ҚР Экологиялық кодексінің орындамайды
1в нысаны бойынша әкімшілендіруге арналған шығасылар  

жоқ

 

жоқ

Балама 2 1.Түсімі бюджетке төленетін салықтық емес төлемдерді ұлғайту есебінен төлем шығару және көму қатты тұрмыстық қалдықтарды (ҚТҚ ж. Ақсу.

2. 20-бап ҚР Экологиялық кодексінің орындауы

Талаптарының нормаларын есептеудің Үлгі қағидаларын коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы энергетика Министрінің 25.11.2014 жылғы № 145 бұйрығы. Қазіргі норма тарифте жинау, әкету және көму үшін ҚТҚ жеке тұлғалардың құрайды 261,16 теңге, ҚҚС-сыз
1в нысаны бойынша әкімшілендіруге арналған шығасылар  

жоқ

 

Тариф шығару және ҚТҚ көму өседі 158,16 теңге м3

Балама 3  

1. Түсімі бюджетке төленетін салықтық емес төлемдерді ұлғайту есебінен төлем шығару және көму қатты тұрмыстық қалдықтарды (ҚТҚ ж. Ақсу.

2. 20-бап ҚР Экологиялық кодексінің орындауы

3.Талаптарын сақтау нормаларын есептеудің Үлгі қағидаларын коммуналдық қалдықтардың түзілу және жинақталу Бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы энергетика Министрінің 25.11.2014 жылғы № 145 бұйрығы.

 

Кезінде өзгертілген норма тарифте жинау, әкету және көму үшін ҚТҚ, – жеке тұлғаларға-қарай шамамен 214,3 теңге, ҚҚС-сыз

1в нысаны бойынша әкімшілендіруге арналған шығасылар  

жоқ

Тариф шығару және ҚТҚ көму шамамен өседі 111,3 теңге м3
4-ҚАДАМ: Ең оңтайлы реттеу баламасын таңдау
Анықтау ұпай 5 балдық бағалау жүйесінің нәтижелілігін реттеу

5 – қойылған міндет шешіледі (проблема көп өмір сүре алмайды);

4 – қойылған міндет шешіледі дерлік толық (барлық маңызды бөлігі проблемалар өмір сүре алмайды);

3 – қойылған міндет шешіледі ішінара (проблема азаяды, ең қауырт аспектілері проблемалар өмір сүре алмайды);

2 – қойылған міндет шешіледі кейбір аспектілері (кейбір маңызды және сын мәселелері өмір сүре жалғастырады;

1 – қойылған міндет емес, шешіледі (проблема өмір сүре жалғастырады)**.

Нәтижелілігі бойынша рейтинг (проблеманы

шешуде міндеттерге қол жеткізу)

Нәтижелілік

балы (5-

балдық жүйе)

Тиісті балдың берілуін

түсіндіру

Балама 1 1 Шешпейді қазіргі проблемалары
Балама 2 2 Қойылған міндет шешіледі кейбір аспектілері (үшін тұрғындарының абаттандырылған тұрғын үйлердің нормасы құрайды 1,95 м3)
Балама 3 3 қойылған міндет шешіледі ішінара (тұрғындары үшін абаттандырылған тұрғын үйлердің нормасы құрайды 1,6 м3)
Рейтинг бойынша тиімділігін байланысты жүктемені субъект бизнес Пайда (қорытынды) Шығасылар  (қорытынды)
Балама 1 Ағымдағы заңнама талаптарын орындамау,
Балама 2 Ішінара талаптарын орындау ағымдағы заңнама Халықтың наразылық өсуіне төлемақы шығару және көму қатты тұрмыстық қалдықтарды (ҚТҚ ж. Ақсу. Сәйкес келмеуі бекітілген нормалар үлгілік қағидаларына”.
Балама 3 Орындау қолданыстағы заңнамасының талаптарын және есептеудің үлгі қағидаларын  

жоқ

Таңдау ең жақсы балама (салыстыру негізінде жүргізіледі алдыңғы екі кестелер) айқындай отырып, ықтимал тәуекелдер мен іске асыру тетігі
Рейтинг Ықтимал

тәуекелдер

және

еңсерілмейтін

салдарлар

Іске асыру тетігі ұсынылып отырған реттеудің (сипатталады іске асыру тетіктері қарастырылған әзірленіп жатқан жобасы аясында)
Балама 3 ұсынылатын Мемлекеттік тіркеуден бас тарту мүмкіндігі жоба ретінде жинақталу нормалары пересчитывались тек бір ғана позиция.

Мүмкіндігі сотта даулаған көрсетілетін қызметті беруші нормативтік-құқықтық актіні бекіту бойынша ТҚҚ жинау нормалары.

1. Мерзімдері және енгізу кезеңдері – 2019 жыл.

2. Уәкілетті орган жауапты енгізу реттеу және бағалауды жүзеге асыру және алға қойған индикаторларға -“Ақсу қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі”ММ.

5-ҚАДАМ: Бағалау индикаторы  
1 Анықтаңыз индикаторлар және ұсынылатын өзгерістер жүйесі ақпаратты жинау және талдау үшін толық мониторинг (мүмкін болатын индикаторлар және керек чтоб олар измеряемы) көрсетілсін ақпарат көздері, негізінде жүзеге асырылатын қол жеткізуді бағалау мәлімделген индикатор жоқ  

 

2 Ұсынылатын кезеңділігі өлшеу индикаторларының (3 жылдан кем емес 5 жылдан аспайды, ал енгізу кезінде СӨЖ-3 жыл)
3 Жоспарлы деректерін өзгерту 2-тармағында көрсетілген 1-қадамның “бұл мәселенің болу фактісін анықтайтын және оның ауқымын көрсететін” цифрлық өлшемде көрсететін ықтимал өзгерістер ауқымдағы мәселелері енгізгеннен кейін реттеу (сипаттамада жоспарланатын өзгерістердің уақыт шектерін көрсетіңіз) Жоқ ____

Иә ____

Егер келтіріңіз

 

* – беру 1 балл білдіреді нұсқасын таңдаған дұрыс және дұрыс қарауға мүлдем

 

Жүктеу

 

Ақсу қаласының тұрғын үй-

коммнуалдық шаруашылығы,

жолаушылар көлігі және автомобиль

жолдары бөлімінің басшысының м.а  Н.Конротбаев

  

Валитова, 67833